Midt-Telemark kommune

Sykkelkampanje for studenter ved USN Campus Bø

Sykkelkampanje for studenter ved USN Campus Bø

Velkommen som student og innbygger i Midt-Telemark kommune. Visste du at du som student i Midt-Telemark kommune kan få et gavekort på sykkel på en verdi inntil kr. 4000,- og gavekort på tre kinobesøk ved å melde flytting til kommunen i folkeregisteret? Kampanjeperiodene er årlige og varer fra 01. august - 31. oktober.

Sykkeltur langs kanalen - Klikk for stort bilde Hamish Moore   

 

Information to international students
 

Dette får du når du melder flytting til Midt-Telemark kommune

  • Stemmerett i Midt-Telemark, slik at du kan påvirke politikken
  • Bedre kommunale tjenester
  • Gavekort til kjøp av sykkel inntil en verdi av kr. 4000,-
  • Gavekort på tre billetter til Bø kino

 

Kriterier for å få tilskudd

  • Du må være student og kunne fremlegge gyldig studentbevis
  • Du må ha meldt flytting fra en annen kommune til Midt-Telemark kommune etter 8. mai 2017, og må kunne legge frem flyttemelding fra Skatteetaten om ny adresse i kommunen
  • Du forplikter deg til å beholde bostedsadresse i Midt-Telemark kommune under hele studietiden
     

Åpne registreringsskjemaet


Hvordan søke?

 

Bostedsattest

  • Gå inn på skatteetatens nettside og registrer folkeregistret flytting. 
    > Gå til nettsiden for folkeregisteret flytting
     
  • Du får en foreløpig bekreftelse på registrert flytting per epost, men denne kan IKKE brukes som dokumentasjon på flytting. Du må i tillegg bestille en bostedsattest, dette er gyldig dokumentasjon for å oppfylle kriterier for kampanjen.
    > Bestill bostedsattest

Det kan ta inntil to uker pluss postgang før attesten mottas per post på din nye folkeregistrerte adresse.

 

Registreringsskjema

Når bostedsattesten er mottatt kan du fylle ut sykkelkampanjens elektroniske registreringsskjema og lever denne, sammen med bostedsattest og kopi av gyldig studentbevis.

Du vil ikke bli registrert før alle dokumenter vedlegges:
•    Utfylt registreringsskjema
•    Bostedsattest
•    Kopi av ditt digitale studentbevis som viser at semesteravgiften er betalt for høstsemesteret. Evt. skriftlig dokumentasjon fra USN at du er student

 

Forventet svar

  • Så fremt du har levert riktige dokumenter og fyller kampanjens kriterier vil du innen fire uker motta svar på om registreringen er godkjent. Mangelfull registrering med feile dokumenter kan føre til at saken din ikke behandles. Vi gjør oppmerksom på at svar fra kommunen kan havne i din epost sin søppelpost i stedet for i din innboks, da enkelte maskiner oppfatter kommunens svar ut som spam.
  • Ved godkjent registrering vil du få en epost som bekrefter dette og du kan dermed  henvende deg til servicekontoret på kommunehuset med fremlegg av epost med bekreftelse og id for utlevering av dine gavekort på sykkel og kinobesøk.

Det må påregnes noe lengere saksbehandlingstid ved helligdager og ferier.

 

 

 

Kontakt

Marita Kristina Valkeinen
Rådgiver - kultur og fritid
E-post
Mobil 416 11 393