7. Korleis skal FNs berekraftmål integrerast i planarbeidet?

Planprogram Kommunedelplan for Lifjell 2023-2033

7. Korleis skal FNs berekraftmål integrerast i planarbeidet?

FN har definert 17 berekraftsmål som utgjer den internasjonale planen for å utrydde fattigdom, bekjempe ulikskap og stoForklarende bilde av betydning av FNs berekraftsmåla for planarbeidet med kommunedelplan Lifjell. Samme informasjon i teksten.  - Klikk for stort bildeBetydning av FNs berekraftsmåla for planarbeidet med kommunedelplan Lifjell. ppe klimaendringane innan 2030. For Midt-Telemark kommune er det innanfor fire tverrfaglege satsingsområde konkretisert 21 mål for korleis lokalsamfunnet og kommune-organisasjonen skal utvikle seg i planperioden. Dette er mål som støttar opp om dei berekraftsmåla som er mest relevante for Midt-Telemark kommune. Under kvart satsingsområde er det definert langsiktige mål for korleis ein vil at Midt-Telemark kommune skal sjå ut i løpet av planperioden (slik vil vi ha det). Under kvart mål ligg det strategiar for korleis kommunen vil arbeide for å nå målet (slik gjer vi det). Ti av disse 21 mål vurderast som mest relevante for kommunedelplan Lifjell.