Midt-Telemark kommune

Viktig å vite når du søker jobb hos oss

Viktig å vite når du søker jobb hos oss

Webcruiter

For å søke stillinger hos oss, må du registrere deg i Webcruiter. Opplever du som søker noen problemer knyttet til din registrering anbefaler vi deg å ta en titt på brukerveiledningen for søkere: Webcruiter support for jobbsøkere.

Alle opplysninger i CV- og rekrutteringsdatabasen oppbevares i henhold til Personopplysningsloven / EU-direktiv 95/46/EU i det landet rekrutteringen finner sted. Midt-Telemark kommune er behandlingsansvarlig, WebCruiter AS er databehandler. Etter ett år blir søknaden og CV'en din slettet.

Dersom du har spørsmål om stillingene du vurderer å søke på eller har søkt på, ta kontakt med kontaktpersonene som er nevnt i utlysningstekstene.

Politiattest

For å kunne starte i noen av stillingene i Midt-Telemark kommune må det fremlegges gyldig politiattest. Dette gjelder for personell som skal jobbe med barn, personer med utviklingshemming og/eller yte helse- og omsorgstjenester. 
Personer som skal starte i en stilling hvor politiattest er nødvendig, vil få tilsendt en «bekreftelse på formålet med politiattesten». Denne skal legges ved som dokumentasjon i selve søknaden om politiattest. 

Offentlighetsvurdering

I følge Offentlighetslovens §25 plikter arbeidsgiver å gjøre søkere oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å bli unntatt offentligheten. Midt-Telemark kommune vil varsle søkere som har bedt om unntakelse fra offentlighet hvis dette ønske ikke kan imøtekommes. 

Kontakt

Anny Iren Rinden
Konsulent personalforvaltning
E-post
Mobil 90 85 31 13
Marte Tvinnereim
Rådgiver
E-post
Mobil 48 23 06 94