Midt-Telemark kommune

Viktig å vite når du søker jobb hos oss

Viktig å vite når du søker jobb hos oss

Webcruiter

For å søke på jobber hos oss, må du registrere deg i Webcruiter. Hvis du har problemer med registreringen, kan du se på brukerveiledningen: Webcruiter support for jobbsøkere.

Vi oppbevarer all informasjon i CV- og rekrutteringsdatabasen i henhold til Personopplysningsloven og EU-direktiv 95/46/EU, avhengig av landet der rekrutteringen skjer. Midt-Telemark kommune er ansvarlig for behandlingen av dataene, mens Webcruiter AS er databehandler. Søknaden din og CV-en vil bli slettet etter ett år.

Hvis du har spørsmål om stillinger du vurderer eller har søkt på, kan du kontakte personene som står oppført i utlysningsteksten.

Politiattest

For å jobbe i enkelte stillinger i Midt-Telemark kommune, må du ha en gyldig politiattest. Dette gjelder for ansatte som skal jobbe med barn, personer med utviklingshemming, eller i helse- og omsorgstjenester.

Hvis du blir tilbudt en slik stilling, vil du få en arbeidsavtale eller en bekreftelse som viser at du trenger politiattest. Denne dokumentasjonen må vedlegges søknaden om politiattest for at den skal bli behandlet.

Offentlighetsvurdering

I henhold til Offentlighetsloven § 25 er arbeidsgiver forpliktet til å informere søkere om at informasjon om dem kan bli gjort offentlig, selv om de har bedt om unntak. Midt-Telemark kommune vil informere søkere som har bedt om unntak, hvis vi ikke kan etterkomme ønsket deres.

Kontakt

Anny Iren Rinden
Konsulent personalforvaltning
E-post
Mobil 90 85 31 13
Marte Tvinnereim
Rådgiver
E-post
Mobil 48 23 06 94