Innlogging Visma MinSide
Brukerveiledning Visma MinSide
NB! Har du problemer med innlogging? Kontakt lønn. Kontaktinformasjon finner du til høyre.
Meg selv
Dette innholdet har alle ansatte tilgang til,. Her finner du bl.a. informasjon om deg selv og dine lønnsslipper. Du har også mulighet å registrere og se timelister, reiseregninger og utlegg.
1. Personalia
Her finner du din kontaktinformasjon. Har du endret adresse, telefon eller bankkonto kan du oppdatere det her.
2. Personalskjema/kalender - ferie, fravær og timer
Her kan du se og registrere ferie, fravær og timelister. Registrering av timelister er kun for ansatte som ikke benytter Ressursstyring. Ressursstyring brukes av ansatte innen helse og omsorg.
3. Pårørende
Her ligger informasjon om pårørende. Du kan legge til og ta bort pårørendeinformasjon.
4. Dokumentarkiv
Her finner kan du se lønnsslipper, personalmeldinger og timelister.
5. Søknader
Her finner du de stillingene du søkt på i kommunen.
6. Nytt utlegg/reise
Skal du registrere reiseregning, kjørebok eller utlegg i forbindelse med reise, gjør du det her. Du får også en oversikt over dine tidligere registreringer.