Innlogging Visma MinSide
På Visma MinSide finner du:
1. Personalia
Her finner du din kontaktinformasjon. Har du endret adresse, telefon eller bankkonto kan du oppdatere det her.
2. Personalskjema/kalender - ferie, fravær og timer
Her kan du se og registrere ferie, fravær og timelister. Registrering av timelister er kun for ansatte som ikke benytter Ressursstyring. Ressursstyring brukes av ansatte innen helse og omsorg.
3. Pårørende
Her ligger informasjon om pårørende. Du kan legge til og ta bort pårørendeinformasjon.
4. Dokumentarkiv
Her finner kan du se lønnsslipper, personalmeldinger og timelister.
5. Nytt utlegg/reise
Skal du registrere reiseregning, kjørebok eller utlegg i forbindelse med reise, gjør du det her. Du får også en oversikt over dine tidligere registreringer.
NB! Har du problemer med innlogging? Kontakt lønn på lonn@mt.kommune.no