• {{sprak.SprakNavn}} {{sprak.SprakNavn}}
  • {{sprakVariabler[s.stegnavn]}}
{{sprakVariabler["AvbrytSkjemaUtfylling"]}}
{{sprakVariabler["InnloggingWizardKreverInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["InnloggingWizardValgfriInnlogging"]}}: {{sprakVariabler["SkjemaNavn"]}}
  • {{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltip' + innlogging.InnloggingsTooltip]}}

{{sprakVariabler['LoggInnEpost']}}

{{sprakVariabler['InnloggingWizardTooltipEpost']}}

{{sprakVariabler["GlemtPassordTekst"]}}

*{{sprakVariabler["EpostIkkeRegistrert"]}}

{{sprakVariabler["InnloggingWizardKodeIEpost"]}}

{{sprakVariabler["NullstillPassordTekst"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringEpost"]}}

{{sprakVariabler["KontoAktivert"]}}

{{sprakVariabler["AktiveringsLenkeUgyldig"]}}

Nettlesersesjonen er utløpt, og utfylling som ikke er lagret kan være tapt. Vennligst last siden på nytt for å fortsette på skjemaet.

Skjemautfylling

Søknad om støtte til utdanning

Informasjon til søker

I dette søknadsskjemaet søker du om støtte til utdanning som skal dekkes av din arbeidsgiver, Midt-Telemark kommune.

Midt-Telemark kommune tilbyr ansatte støtte til utdanning. Utdanningen må være i tråd med bemanningsplaner, kompetanseplaner og kommunens satsingsområder. Å få støtte til utdanning er ikke en rettighet ansatte har, men en mulighet arbeidsgiver tilbyr for å legge til rette for god kompetanseutvikling for ansatte i kommunen, og for at kommunen skal kunne dekke sine kompetansebehov.

I dette søknadsskjemaet kan du søke om:

• økonomisk støtte til å dekke utgifter i forbindelse med utdanning, for eksempel studieavgift, semesteravgift, undervisningsmateriell, reise, opphold osv.
  • permisjon i forbindelse med gjennomføring av utdanning som dekkes av arbeidsgiver.

Skal du søke om permisjon uten lønn for å gjennomføre utdanning som ikke dekkes av arbeidsgiver (som du dekker selv), søker du i et eget skjema som du finner her. I Arbeidsmiljøloven § 12-11 kan du lese nærmere om utdanningspermisjon.

Midt-Telemark kommune har utarbeidet en retningslinje for støtte til utdanning. I søknadsskjemaet er det henvist til denne, slik at du som søker får god informasjon om blant annet kriterier og vilkår underveis. Dersom du ønsker å lese deler av eller hele retningslinjen, så finner du den her.

Dersom du har spørsmål om søknadsprosessen, kan du kontakte lederen din.

Hjelp
Lukk
  1. Klikk på Hjelpesymbol der du trenger hjelp til utfyllingen
  2. Skjemaet lagrer svarene underveis i utfyllingen. Hvis du velger å avbryte ved f.eks. å lukke nettleservinduet eller trykke på Avbryt-knappen og deretter bekrefter at du vil avbryte utfyllingen, vil all informasjon bli borte.
  3. Ingenting sendes inn før du selv ber om det, ved å velge Send inn-knappen. Den kommer fram etter at opplysningene er kontrollert og godkjent på oppsummeringssiden.

Bruk og utfylling

Klikk på hjelpesymbolene for informasjon om utfylling.

* Betyr obligatorisk for utfylling

Etter 20 minutt uten aktivitet kan utfylling av skjema gå tapt.

Klikk på Hjelp øverst til høyre for generell hjelp om skjema.

Vennligst vent...