Her finner du informasjon om Visma MinSide og hvordan du logger inn.
Pålogging web-løsningen, Visma Enterprise
Brukerveiledning Visma MinSide
Meg selv
Dette innhold har alle ansatte tilgang til, her finner du bl.a informasjon om deg selv og dine lønnsslipper. Du har også mulighet å registrere og se timelister, reiseregninger og utlegg.
1. Personalia
Her finner du kontaktinformasjon og bankkonto informasjon registrert på deg. Har du endret adress, telefon eller bankkonto kan du oppdatere det her.
2. Personalskjema/kalender
Her kan du se og registrere ferie, fravær og timelister. Registrering av timelister er kun for ansatte som ikke benytter Ressursstyring. Ressursstyring brukes av ansatte innen helse og omsorg.
3. Pårørende
Her ligger informasjon om pårørende. Du kan legge til og ta bort pårørendeinformasjon.
4. Dokumenter
Her finner kan du se lønnsslipper, personalmeldinger og timelister.
5. Søknader
Her finner du de stillinger du søkt på i kommunen.
6. Reiseregning/expence
Skal du registrere reiseregning, kjørebok eller utlegg i forbindelse med reise, gjør du det her. Du får også en oversikt over dine tidligere registreringer.