Bli med på høyringsmøte om "Kommunedelplan for Lifjell 2024-33" for Midt-Telemark kommune!

Er du nysgjerrig på framtida til Lifjell-området? Då er dette møtet noko for deg! Midt-Telemark kommune inviterer deg til eit spennande høyringsmøte om den nye kommunedelplanen for Lifjell.

Dato: Onsdag 24. april

Tid: Kl. 19.00-21.00

Bli med oss enten fysisk på kommunehuset eller digitalt via Kommune-TV. Du velger kva som passar deg best! Få all informasjon du treng for å delta digitalt på Kommune-TV eller besøk kommunens heimeside under politikk.

Programmet vil by på ei hjarteleg velkomen frå ordførar Siri Blichfeldt Dyrland, ei innleiing og presentasjon av viktige delar av planen ved prosjektleiar Øystein Tveit, moglegheit til å stille spørsmål til både administrasjonen og dei politiske partia, samt informasjon om den vidare prosessen.

Digitale deltakarar oppmodast til å sende inn spørsmål til administrasjonen og politikarane på førehand på svro2606@mt.kommune.no.