Høyring - Nytt vegnavn for ny omlagd veg som tar av frå Østtveitvegen

Statens vegvesen har stengt avkjøyring for dei som i dag har adressl Gvarvvegen 554-560. Den nye vegen er under opparbeiding, og vil få nytt navn.

Østtveitvegen 6 (gbnr. 191/76 får også adkomst frå den nye stikkvegen og må derfor også endre adresse).

Forslaget som har kommet fra grunner er Østmarkavegen.

Navnenemda hadde navneforslaget oppe i møtet 1.3.2023 og syntes at forslaget er godt, ettersom dit vegen ender heiter Østmarka. Navnenemda bygger dette på at tangen ned mot elva kallas Østmarka, noko som og bekreftast i Bygdebok for Sauherad, bind 5, side 146.

Nytt vegnavn skal til Språkrådet for kvalitetssikring for skrivemåte og geografisk riktig plassering.

Midt-Telemark kommune ønskjer skriftlege høyringssvar snarast og innan 11. april 2023 om nokon har innspel på forslaget.
Svar kan sendes til post@mt.kommune.no