Menn søkes!

Plakat med skriften Menn søkes! Kull 2022.  Besøk mennihelse.no Mann men t-skjorte med teksten, menn i helse.  - Klikk for stort bilde

Midt-Telemark kommune er med i et nasjonalt rekrutteringsprogram hvor arbeidssøkende menn mellom 25 - 55 år tilbys et komprimert og forutsigbart utdanningsløp frem mot fagbrev som helsefagarbeider.

Nytt kull skal nå startes opp og vi søker etter nye menn som er mann nok til å vise omsorg og til ta en utfordring.

Sjekk ut nettsidene til mennihelse.no og se hvordan du kan melde deg på informasjonsmøte på Notodden den 17/02.

Det vil her bli orientert om Menn i helse, utdanningen og jobbmulighetene. I etterkant av møtet vil det bli gjennomført intervju. Etter intervju vil egnede og motiverte kandidater tilbys en 12 ukers veiledet praksisperiode som helserekrutt på sykehjem eller tilsvarende. Deretter er det sommerjobb og videre utdanningsløp frem mot fagbrev som helsefagarbeider.

Er du vår neste mann? Grip muligheten! Kjenner du noen som fortjener muligheten? Tips han om Menn i helse!