Vinnarar av Aktivitetskampanjen 2022

Aktivitetskampanjen Sykle til jobben vart sett i gang 19.april og hadde siste aktivitetsdag 17.juni.
Etter 2 år med pandemi var det flott å kunne tilby gratis deltaking til alle innbyggarar i Midt-Telemark kommune. Det vart sendt rundt invitasjonar til bedrifter og annonsert på nettsida til kommunen og facebookside.

6309 km er tilbakelagt gjennom 1743 økter av 48 aktive deltakarar. Aktivitetsloggen viser at gåturer og elsykkel/sykkel til og frå jobb var mest populært, tett følgd av styrketrening og fysisk arbeid.

Onsdag denne veka vart det delt ut premie for beste lag, beste individuell prestasjon og trekning av to individuelle premiar.

Vinnar av beste indivuduelle prestasjon vart Inger Lise Næss som har sanka heile 178p av 180 moglege! Ho vann gåvekort på 1000,- på Pizzafjoset og billettar til Bø kino.

Beste lag vart lærarane på 7. trinn ved Bø ungdomsskule med deltakar poengsnitt på 125p. Siv Anita Folkestad, Cahtrine Dagsland og Inger Lise Næss fekk overrekt gåvekort på 2000,- på Provence og badebillettar frå Gullbring kulturhus.

To heldige deltakarar vart trekt ut som vinnarar av gavkort Sum Yee og billettar til Bø kino:

Britt Karin Haugen, Sjukehuset i Telemark, Notodden

Arnhild Storåsen Huset, Dokumentavdelingen Midt-Telemark kommune

Vi gleder oss til 2023-kampanjen og håper og få med oss fleire lokale bedrifter.

Hugsar all aktivitet tel, og Stolpejakten og Gulltrimmen pågår framleis!

God tur og god sommar 😊