Foreldrekurs - Circle of Security (COS-P) - Trygghetssirkelen

Midt-Telemark Helsestasjon har igjen gleden av å invitere foreldre/omsorgspersoner til barn fra 0 til 6 år til kurs i programmet Circle of Security (COS-P), Trygghetssirkelen. Oppstart i faste uker to ganger i året

COS-P er et foreldreveiledningsprogram som bygger på grunnprinsipper fra mer enn 50 års forskning med barn og foreldre. Foreldre og omsorgspersoner er de nærmeste til å støtte barna sine på veien mot trygge, glade og sosiale barn.

Når:  COS-kurs med oppstart i uke 9 og uke 39

Hvor: Helsestasjonen i Bø

Påmelding

Fortløpende påmelding på mailadressen: foreldre.helsestasjonen@mt.kommune.no

Påmeldingsfrist er ut uke 7 for kurs oppstart uke 9 og ut uke 37 for kurs med oppstart i uke 39.
Kurset blir fra kl. 16-18. 7 ganger totalt, pause i vinterferie- og høstferie-uken.
Ukedag for kurs blir oppdatert når det nærmer seg oppstart kurs.

Kurset er gratis.

Bilde i svart/hvitt av hender som former hjerte rundt små babyføtter - Klikk for stort bilde