Fysioterapi i Midt-Telemark kommune.

I Midt-Telemark kommune tilbys det fysioterapitjenester både kommunalt og via institutter med avtalefysioterapeuter, i tillegg til helprivat fysioterapipraksis. Terapeutene dekker ulike fagområder innenfor fysioterapifaget, og det kan være utfordrende for deg som oppholder deg her i kommunen å vite hvem, eller hvor man skal henvende seg for å få best hjelp.

Vi kan derfor gjøre dette for deg, via vår felles ventelisteordning.  Ventelisteordningen er ett samarbeid mellom avtalefysioterapeuter og kommunalt ansatte fysioterapeuter, hvor din henvendelse blir tilgjengelig for alle terapeutene, uavhengig av hvor de befinner seg i kommunen. Dette vil sikre at du kommer til riktig terapeut, ventetiden blir forkortet og du slipper å henvende deg til flere steder. Foreldre og foresatte kan også legge inn henvendelsen på vegne av sine barn.

Klikk på linken under og legg inn din henvendelse for fysioterapi.  Fysioterapitjenesten tar kontakt med deg innen kort tid.

Innlogging til venteliste på Helseboka