Velkommen til seniorseminar

Midt-Telemark kommune inviterer alle innbyggere som fyller 77, 78 og 79 år i 2024 til seniorseminar 16. april i Gullbring kl. 11.00 - 15.00

Informasjon om seniorseminaret. Kun som dekorasjon. Informasjonen på bildet finner du i teksten i artikkelen.  - Klikk for stort bilde

Velkommen!

Midt-Telemark kommune inviterer alle innbyggere som fyller 77, 78 og 79 år i 2024 til seniorseminar.

Det vil bli felles informasjon fra scenen fra blant annet Friskliv, Kvardagsrehabilitering, Brann og redning, kommuneoverlegen med flere.

I etterkant av felles program vil det bli enkel servering og stands i foajeen hvor kommunale tjenester, frivillige lag og organisasjoner står klare til å svare på spørsmål og dele informasjon.

Sett av dagen, vi vil gjerne treffe deg!

Hvem kan du treffe på seniorseminar?

Hjemmetjenesten, Tjenestekontoret, Friskliv, Kvardagsrehabiliteringa, Hukommelsesteamet, Hjelpemiddelteknikker, hørselskontakt, Kommuneoverlegen, Brann og redning med flere.

Frivillighetsentralene, Bø turlag, Røde kors omsorg, Aktive eldre, Pensjonistlag og seniorlæring med flere.

Artikkelliste

Viser 91-100 av 201 artikler, side 10 av 21